Uzņēmumu katalogs Speciālisti Raksti
Otrdiena, 26. Maijs, 2020.
Mēbeles Virtuves mēbeles Virtuves mēbeles Virtuves tehnika Galdi Krēsli Taburetes Virtuves moduļi Virtuves furnitūra Bufetes Akmens mēbeles Viesistabas, salona mēbeles Viesistabas, salona mēbeļu komplekti Mājas bibliotēkas mēbeļu komplekti Kabineta mēbeles Dīvāni Iebūvējamās mēbeles Krēsli Atpūtas krēsli Ādas mēbeles Bufetes Kumodes Metāla mēbeles Akmens mēbeles Galdi Skapji Guļamistabas mēbeles Guļamistabas mēbeļu komplekti Gultas Atpūtas krēsli Iebūvējamās mēbeles Kumodes Dīvāni Garderobes Matrači Bīdāmās sistēmas Transformējamas mēbeles Bērnistabas mēbeles Bērnistabas komplekti Bērnu rotaļu laukumi Skolas mēbeles Bērnu mēbeles Rotaļlietas Vannas istabas mēbeles Priekšnama mēbeles Priekšnama mēbelu komplekti Garderobes Bīdāmās sistēmas Biroja mēbeles Biroja mēbeles Bīdāmās sistēmas/biroja starpsienas Galdi Datorgaldi Krēsli Kabineta mēbeles Ādas mēbeles Lietotas mēbeles Mēbeles sabiedriskajām telpām Mēbeles sabiedriskajām telpām Mēbeles tirdzniecības uzņēmumiem Noliktavu aprīkojums Skolas mēbeles Bērnu rotaļu laukumi Konferenču, auditoriju, tribīņu krēsli Dizaina mēbeles Pītas mēbeles Metāla mēbeles Kartona mēbeles Dizaina mēbeles Furnitūra Apgaismojums Griestu apgaismojums Galda lampas Apgaismojuma projektēšana Āra apgaismojums Stāvlampas Dekoratīvs apgaismojums Sienas lampas Lāzeru sistēmas Spuldzes Pirtslietas Interjera priekšmeti Aizkari Gleznas un reprodukcijas Dekoratīvās statujas Dekoratīvais stikls Žaluzijas Akmens, Oļi Svečturi Vāzes Plaukti Dekoratīvas strūklakas Spoguļi Puķu podi un statīvi Trauki Apdares un celtniecibas materiali Logi Logi Aizkaru stangas Palodzes, durvju ailes Stikls Jumts Grīdas segumi Grīdas segumi Linolejs Parkets Lamināts Paklāji Līstes Flīzes Trepes Trepes Margas Mēbeļu apdare Mēbeļu audumi Mēbeļu rokturi Profili Guļbūves Durvis Durvis Bīdāmās durvis Sienu segumi Dekoratīva apšuve Flīzes Tapetes Fototapetes Griesti Kamīna apdares Starpsienas Santehnika Izlietnes Vannas Boileri Masāžas vannas Kanalizācijas sistēmas WC podi Ūdens maisītāji Virtuves izlietnes Masāžas baseini Dušas un tvaika kabīnes Dvieļu žāvētāji Virtuves ūdens maisītāji Siltās grīdas Apkure Apkures katli Dizaina radiatori Radiatori Dūmvadi Kurtuves Krāsnis Kamīni Roku žāvētāji Siltās grīdas Izejmateriali Galda virsmas HDF mugursienas MDF Pīts rattan Plastikāti Nažfinieri Akrils Izejmateriali pēc pasūtījuma Akmens Bambuss Marmors Granīts Koks Atvieglotas šunu plātnes Finierētas plātnes Laminētas plātnes Pakalpojumi Mēbeļu noma Apgaismojuma projektēšana Labiekartošana, apzaļumošana Mēbeles pēc pasutījuma Interjera plānošana Mēbeļu dizains Mēbeļu remonts Mēbeļu restaurācija Piegāde Spoguļu, gleznu ierāmēšana Aizkaru dizains Telpu uzkopšana Floristika Dizains Mēbeļu projektēšana Vizualizācija Ainavu arhitektūra Koka mēbeļu remonts Mīksto mēbeļu remonts Dārzam Baseini Bērnu rotaļu laukumi Dārza aksesuari Dārza mēbeles Laistīšanas sistēmas Markīzes Vannas un baļļas Dārza apgaismojums Vārti Vēja radītāji Žogi Lapenes Šūpuļtīkli Labiekartošana, apzaļumošana Šūpoles Māja Mājai Kamīni Infrasarkanie silditāji Jumts Guļbūves Mājas tekstīls Dvieļi Galdauti Gultasveļa Segas Spilveni Aizkari Dažādas lietas mājai Kājslauķi Konteineri Aksesuāri Pakaramie CD plaukti Pelnutrauki Pulksteņi Grozi Vadu kārbas Kamīna piederumi Saunas, tvaika pirtis Saunas, tvaika pirtis Vannas un baļļas Pirtslietas Ražošanas iekārtas

Raksti

INTERVIJA AR LATVIJAS GADA DIZAINERI RAIMONDU CĪRULI

10.12.2008.

"Tas, ka es nodarbošos ar radošu profesiju man bija skaidrs jau 8 gadu vecumā. Es biju izdomājis, ka vēlos nodarboties ar mūziku.  Problēmas sākās tad, kad es pateicu, ka gribu spēlēt flautu. Man atbildēja, ka puisim flauta nepiestāv. Tā nu es sapratu, ka man to flautu nekad nedos, tādēļ muzicēšana tā arī neaizgāja. Taču radošā domāšana manī bija un palika, un es sāku zīmēt." - saka Raimonds Cīrulis
INTERVIJA AR LATVIJAS GADA DIZAINERI RAIMONDU CĪRULI
LIDP: Kāpēc Tu sāki darboties radošajā profesijā?

RC: Tas, ka es nodarbošos ar radošu profesiju man bija skaidrs jau 8 gadu vecumā. Es biju izdomājis, ka vēlos nodarboties ar mūziku. Aizgāju pārbaudīt dzirdi, skolotāja teica, ka man ir absolūtā dzirde. Problēmas sākās tad, kad es pateicu, ka gribu spēlēt flautu. Man atbildēja, ka puisim flauta nepiestāv. Tā nu es sapratu, ka man to flautu nekad nedos, tādēļ muzicēšana tā arī neaizgāja. Taču radošā domāšana manī bija un palika, un es sāku zīmēt. Visu laiku! Apmeklēju visādus pulciņus, arī sestdienās un svētdienās gāju zīmēt. Paralēli vidusskolai četras reizes nedēļā apmeklēju vakara kursus. Vispār es biju uz glezniecību traks. Un tad, vienā brīdī es saslimu ar 3D lietām. Tas bija lūzuma punkts manā dzīvē, kad izvēlējos nodarboties ar dizaina lietām. Es sāku uzskatīt, ka glezniecība ir meli par telpu, par plakni, tādēļ aizgāju uz produktiem.

LIDP: Kādas bija pirmās studiju gaitas?

RC: Toreiz jau īsti nebija kur mācīties, jo akadēmijā to nevarēja nosaukt par izglītību. Es iestājos un tikpat drīz arī izstājos. Sāku mācīties autonomi. 1991. gadā man bija iespēja, un es mācījos Štutgartē, Vācijā dizaina akadēmijā. 1994. gadā Zviedrijā es mācījos produktu attīstību un analīzi, bet patiesībā es biju autodidakts, jo neviens neko nevarēja iemācīt. Tad es uzstādīju sev mērķi- es gribēju būt top 10niekā pasaulē. Tikai pēc tam sapratu, ka talants nav tas, kas tevi nostāda pirmajās vietās pasaulē. Tas ir talants plus menedžments, nauda, bizness. Tie, kas ir pirmajā 10niekā, nav tie talantīgākie. Es ļoti daudz studēju senās Ēģiptes matemātiku - zelta griezumu. Zelta griezums ir tūkstošiem gadu sprindzinātas smadzenes, lai atklātu formulas formulu. Pitagora teorēma patiesībā ir Pitagora maģija. Viņš studēja arī Ēģiptes matemātiku. Viņš atvēra savu skolu Atēnās. Viņu vienreiz brīdināja, otrreiz un trešajā reizē viņu novāca, jo viņš deva pasaulei zināšanas, kuras ir aizliegtas. Sekas jūs redzat šobrīd - viss pasaulē ir balstīts uz Pitagoru, tātad tā formulas formula tomēr strādā. Tad es 10 gadus cīnījos ar numeroloģiju, mēģināju līknes un grafikus, gribēju dabūt iekšā to visu programmās, bet man atteica, ka tas esot ļoti grūti.

LIDP: Ko Tev nozīmē vārds dizains?

RC: Dizainu var uzskatīt par inženierzinātni, par mākslas zinātni, par socioloģiju, par modi, tomēr tā ir sintēze, tā ir visa kā sintēze. Protams, vienmēr paliek problēma- mēs esam pārražojušies, visa kā mums ir, bet runa ir par vēstījumu, ko Tu esi ielicis iekšā. Lai Tu būtu labs dizainers, tev ir jāzina kultūras vēsture, filozofija, socioloģija, tehnoloģijas, ekonomikas pamati, valodas, jābūt ļoti vispusīgam, citādi neko nopietnu nevar uztaisīt. Bez šīm zināšanām tu vari tikai uztaisīt „kaut ko", un paies divi gadi un tās lietas vairs nebūs. Dizains ir arī iespēja komunicēties. Ja nevari izdarīt to darbu tik labi, ka vari parakstīties, tad nedari! Nedrīkst taisīt darbu ar ļaunām domām, piemēram, krievu laiku būves, viņu veidošanā nebija šie principi ievēroti un šīs būves grauj, ir pat bīstamas veselībai. Respektīvi, kad taisi kādu lietu, iekšā ir jābūt proporcijām, harmonijai, un tad lielākajai daļai cilvēku patiks. Tad nav vienkārši. Bet tas iestrādājas, un, ja es strādāju pēc formulas, tad pasūtītājs vienmēr būs apmierināts. Ir laiks nodot šīs zināšanas citiem, jo man tās jau ir asinīs.

LIDP: Vai Latvijā dizainerim ir pietiekami daudz ko darīt?

RC: Vienmēr! Ir tikai jāsaprot dizaina būtība. Jāsaprot, kas gribi būt. „Ā, es būšu rakstnieks, a, „davai" es būšu dizainers!" Tad, ja ir šāda nostāja, par labu dizaineri nekad nekļūsi! Dizains ir iespēja komunicēties ar visu pasauli, iedot savu vēstījumu. Ja nav šīs sajūtas iekšā, tad ne Latvijā, nedz arī kur citur nav ko darīt dizaina jomā. Es, piemēram, nevaru ilgstoši ārzemēs pastrādāt- divas, trīs nedēļas un tā velk uz mājām, ka nevar izturēt.

LIDP: Tātad visos Tavos darbos ir šis vēstījums?

RC: Es nekad nedodu no sevis ārā darbu, kamēr nejūtu ka šis vēstījums ir ielikts. Ja jūtu, ka vēl nav, tad atbildu, lai pienāk rīt. Tad, kad vēstījums ir, tad darbs ir iznēsāts un ir gatavs. Un tad tas patiks cilvēkiem. Vienmēr nevar ielikt 100 procentus, bet 80 procenti darbu nes šo kodu, formulu un vēstījumu.

LIDP: Vai vari noformulēt vēstījumu, ko dod saviem darbiem?

RC: Tam ir jābūt verbāli noformulējamam. Pirmkārt strādā divi līmeņi - intuīcija un vārds. Un jātic intuīcijai. Es ieraugu vīziju, smadzenes zibenīgi iedod informāciju, un tad tu pārbaudi to ar vārdu. Vēstījums ir jāieliek gan no vēstures, gan no nākotnes un plus vēl sava doma. Tev ir jābūt medijam. Ja tu kaut ko dari, tad nedari vienkārši tāpat. Daudzi cilvēki iznieko laiku, es esmu ļoti dusmīgs, ja kāds mēģina izniekot manu laiku. Laiku nevar nopirkt par naudu. Kad Tu taisi, tev ir jādomā labas domas, jābūt labai attieksmei, jādomā par visiem cilvēkiem, jāieliek labvēlība, sirds. Es neķeros pie modeļiem, ja man nav labs garastāvoklis. Ja ir, tad pieej, pieķeries un tā lieta aiziet. Un to var sajust. Varam nolikt blakus divus stipri līdzīgus priekšmetus un ņems to, kurā ir tā formula un labās domas ieliktas.

LIDP: Ko vari teikt par dizaineriem, kas tomēr pamet šo nodarbošanos?

RC: Tie dizaineri, kas aiziet prom, viņi nav paši sevi sapratuši, viņiem nav ko pateikt pasaulei. Ja Tu zini vēsturi, kultūru, mīli cilvēkus un pasauli, tad Tev būs ko pateikt.

Kad sabruka Padomju Savienība un visa ražošana, daudzi aizbēga prom. Es ēdu putras un mācījos, taisīju dizainu. Ja gribi būt labs vijolnieks, tad ir 6 stundas dienā jāstrādā Ja gribi būt dizainers, tad ej un taisi dizainu, trenē muskuļus. Nevajag mest plinti krūmos, ir jāizvēlas tēma, kuru gribi darīt, un ir jādara.

LIDP: Kur Tevī rodas šī enerģija, dzinējs, kas liek darboties un neapstāties?

RC: Es domāju, ka tā ir tā misija, kas man jāpilda pasaulē. Varētu it kā mierīgi dzīvot, bet man patīk sasniegt aizvien jaunas un jaunas virsotnes. Es nevaru sēdēt uz vietas un netiekties pēc virsotnēm, pēc izaicinājumiem. Esmu divas reizes dzīvē atteicies no izaicinājuma, un esmu to nožēlojis. Pirmā reize bija strādāt Amerikā, otrā - Japānā, abās es atteicos.

LIDP: Vai šodien latvietis spēj novērtēt labu dizainu?

RC: Es esmu patīkami pārsteigts par pēkšņu izlēcienu. Es to citādi nevaru nosaukt - izlēciens. Pēkšņi visiem vajag dizainu, labu dizainu, daudzi grib ar to darboties. Izskatās, ka mēs bijām aizgulējušies, tagad šī attīstība notiek ļoti strauji.

LIDP: Kas būtu jādara, lai sekmētu Latvijas dizaina attīstību?

RC: Latvijā būtu jārada tieši dizaina augstskola. Piemēram, Somijā tāda ir, un Somijas valdībai nebija viegli tajā ieguldīt ārprāta miljonus, bet tagad tas nes atdevi. Nav tā, ka pēc skolas pabeigšanas uzreiz būs šī atdeve, jo dizainerim pēc izglītības iegūšanas vēl ir jāiegūst dzīves pieredze, desmit gadi kā minimums, līdz parādīsies atdeve. Latvijai ir pēdējais laiks domāt par dizaina augstskolu. Mūsu industrija nespēj sekmīgi konkurēt bieži vien tādēļ, ka tai iztrūkst laba dizaina. Latvijā ir vajadzīga vesela skola, nevis tikai nodaļai. Nevar būt neviena paspārnē, ir jābūt veselai skolai, kur māca tehnoloģiju, filozofiju, ekonomiku, jo bez tām zināšanām dizainers ir tikai stilists. Francijā, piemēram, dizainers uzvelk skici, bet aiz viņa stāv vesela sistēma. Mums šīs sistēmas nav, tādēļ mūsu dizainerim ir jāzina vairāk. Mums vajag vismaz 40 labus dizainerus, bet tiešām spēcīgus, lai Latvija varētu nopietni konkurēt pasaulē.

Vai uzņēmumi līdz galam saprot dizaina lomu? Ne vienmēr... Uzņēmumi arī ir jāaudzina, ar augstskolu tikai vien tomēr nepietiktu. Valstij ļoti daudz jādomā par dizaina stratēģiju. Šobrīd tiek piešķirta no valsts puses nauda prototipu izstrādei. Slikti nosacījumi ir tie, ka mazie uzņēmumi nevar tikt pie naudas, jo dažreiz tieši no produkta izveidojas vesela industrija.

LIDP: Kādi ir Tavi nākotnes plāni?

RC: Ir viena lieta, ko nedara neviens. Ir investors, ir projekta īpašnieki, ir ražošana, bet viņi nekad nesanāk kopā. Pirmkārt, investors mazam uzņēmumam, kurā ir 10 cilvēki nekad nedos projektu par 50 miljoniem, jo viņam nav pieredzes pārvaldīt tik lielas investīcijas. Mēs (konkrēta uzņēmumu grupa) šobrīd veidojam mehānismu, kas ir starpposms starp investoru, starp ražošanu un starp tirgu. Struktūra, kurā ienāk projekts, kas iegūst finansējumu un atrod ražošanu, reāls konkrēts darbīgs orgāns. Paies ļoti mazs brīdis, kad Latvijā to jau daudz zinās. Tas nozīmē to, ka dažādas industrijas varēs dabūt produktu, varēs dabūt investīcijas, tehnoloģijas, patentus. Man nebija citas izvēles, kā to veidot, jo arī man ir bijuši projekti ar kuriem es viens nevaru darboties. Aizej nostājies pretī lielajam uzņēmumam, viņi tavu ideju nozags un tad pamēģini iztiesāties ar tiem. Arī patenti ir dārgi. Šāda struktūra ir nepieciešama, lai nosargātu idejas. Pēc kāda mēneša jau šāda struktūra sāks darboties, pēc gada jau tā būs populāra, pēc pāris gadiem ar to jau visi rēķināsies.

Vēl par nākotnes plāniem ir svarīgi pieminēt, ka eko lietas ir tās lietas, kuras būs nākamos 1000 gados ļoti aktuālas. Jau tagad tās ir aktuālas. Es, piemēram, gribu uzcelt eko pilsētu. Kāpēc veselu pilsētu? Ir tāds teiciens - baidies no maziem mērķiem, nebaidies no lieliem, dzīve tāpat nogriezīs. Ja es gribēšu celt eko ciematu, tad sanāks māja, bet es gribu pilsētu. Tas ir iespējams. Sīrijā, piemēram, cels tādu. Šobrīd tie, kas ceļ eko mājas arī grēko, jo koks, kuru zāģē arī ir dzīvs, viņš grib dzīvot. Tad zāģē viņu ziemā, kad viņš guļ, bet to jau nedara. Tad tas vairs nav eko. Eko māja ir māja, kura radīta, maksimāli saudzējot energo enerģiju. Ledāji katastrofāli kūst, Rīga var būt zem ūdens tuvāko 20 gadu laikā, tādēļ, ka tiek patērēts milzīgs daudzums enerģijas un rodas globālā sasilšana. Eko dizains ir tāds, kas, cik vien var, cenšas tērēt mazāk enerģijas. Manā eko pilsētā nevajadzēs Latvenergo pakalpojumus, nevajadzēs siltuma padevi no citiem, nevajadzēs kanalizācijas caurules no citiem, neko nevajadzēs. Izklausās, ka tādu projektu būs ļoti dārgi uztaisīt, bet parēķinot visas izmaksas un ekspluatāciju, pāris gadu laikā jau tas būs atmaksājies. Ir, piemēram, māju projekti, kurus jau tagad nav jāapkurina vispār. Mēs jau esam noskatījuši zemes, tās būs masīvas investīcijas, bet tas ir iespējams. Uz eko projektiem ir ļoti daudz naudas pasaulei. Komunikācijas un elektronika jau ir vairs tikai trešajā vietā pasaulē. Visvairāk investīciju ir eko lietām. Investīciju piedāvājums šīm lietām ir pat lielāks, nekā projektu piedāvājums, un tā ir atbilde rītdienai.

ar Raimondu Cīruli sarunājās Ivo Rode

www.designlatvia.lv

Vēl šajā sadaļā

» Kāpēc pelēkas virtuves mēbeles ir tik aktuālas? /17.01.2020./

Virtuve nenoliedzami ir viena no visbiežāk izmantotajām telpām ikvienā mājoklī. Neatkarīgi no tā, vai Jūs esat dedzīgs gardēdis vai arī virtuves darbos iesaistāties salīdzinoši reti, vienmēr radīsies iemesls, kāpēc pulcēties tieši virtuvē. Lai arī virtuves mēbelēm noteikti ir jāatbilst Jūsu praktiskajām vajadzībām, to dizaina aspekts ir tik pat svarīgs, lai virtuve vienlaikus būtu funkcionāla un moderna.

» Koka dekori - aktuāls risinājums ikvienai virtuvei /15.01.2020./

Virtuves interjera dizaina tendences nemitīgi mainās, taču ikvienam jaunu virtuves mēbeļu meklējumos ir svarīgi rast savam mājoklim piemērotāko risinājumu, kas būs ne tikai vizuāli tīkams un funkcionāls, bet arī ilgtspējīgs gan no dizaina, gan izmantoto materiālu un furnitūras viedokļa. Lai gan pēdējos gados ir ieviesti neskaitāmi jauninājumi virtuvē izmantojamo dekoru klāstā, viens no risinājumiem, kas tiek uzskatīts par vienmēr aktuālu un modernu, ir koka dekori. Piedāvājam apskatu par to, kā koka dekorus ieviest arī savā virtuvē!

» Pieci noderīgi padomi Jūsu virtuves renovācijai /13.01.2020./

Izstrādājot jaunu virtuves mēbeļu projektu, ir svarīgi rūpīgi pārdomāt tās dizainu un funkcionalitāti. Virtuves renovācijas process sevī ietver ne tikai piemērotākās krāsu paletes, virtuves mēbeļu izkārtojuma un nepieciešamās virtuves tehnikas izvēli, bet arī neskaitāmu citu lēmumu pieņemšanu, tāpēc, lai atvieglotu Jūsu lēmumu pieņemšanu, piedāvājam noderīgus padomus Jūsu nākamai virtuves renovācijai!

» L-veida virtuves izkārtojums - plusi un mīnusi /09.01.2020./

Neatkarīgi no tā, vai plānojat jaunu virtuves mēbeļu iegādi vai vēlaties atjaunot jau esošās, ir svarīgi noteikt, kāds virtuves izkārtojums ir Jums un Jūsu mājoklim piemērotākais. Izkārtojumam ir būtiska loma virtuves funkcionalitātē un ikdienas darbu plūsmā, tieši tāpēc pie šī aspekta piedomāt ir īpaši nozīmīgi. Viens no risinājumiem, ko nereti izvēlas arī mūsu klienti, ir tieši L-veida virtuves izkārtojums, taču kāpēc? Kas padara to tik izplatītu, un kādi ir tā plusi un mīnusi? Par to vairāk šodienas rakstā! 

» Kas jāzina par apgaismojumu virtuvē? /02.12.2019./

Mūsdienās virtuve tiek izmantota ne tikai gatavošanai, bet arī viesu uzņemšanai, ikdienas darbu veikšanai vai vienkārši atpūtai, tieši tāpēc tās funkcionalitātei ir īpaša nozīme mūsu ikdienas plūsmā. Atbilstošs apgaismojums ir viens no virtuves svarīgākajiem aspektiem, taču nereti par tā patieso nozīmi tiek piemirsts, plānojot jaunu virtuves mēbeļu iegādi. Apgaismojuma iespējas virtuvē ir daudzas un dažādas, taču kā izvēlēties savām vēlmēm un vajadzībām piemērotākos risinājumus? Piedāvājam svarīgāko, kas jāzina par apgaismojumu virtuvē!

» Viss, kas jāzina par akmens galda virsmām /27.11.2019./

Izvēlēties savai virtuvei piemērotāko galda virsmu var būt patiesi pārdomām piepildīts process. Lamināts, masīvkoks, akrils un akmens - izvēles iespējas ir šķietami nebeidzamas un kļūst arvien plašākas, pateicoties mūsdienu inovācijām. Akmens virsmas jau gadiem ilgi ir bijušas virtuves interjera tendenču augšgalā, un to aktualitāte joprojām nerimst - vairums klientu savas virtuves izvēlas aprīkot tieši ar akmens virsmu risinājumiem. Iespējams, arī tieši Jūsu virtuvei akmens ir piemērotākais materiāls, tāpēc mūsu dizaineri piedāvā svarīgāko, kas jāzina, plānojot savā virtuvē ieviest akmens galda virsmas!

» Kāpēc izstrādāt virtuves mēbeles līdz griestiem? /25.11.2019./

Ierasti virtuves mēbeles tiek komplektētas no grīdas un sienas skapīšiem, kas tiek pieskaņoti atbilstoši virtuvei paredzētās telpas izmēriem un katra klienta vēlmēm un prasībām, lai atvieglotu ikdienas darbus virtuvē. Pēdējos gados, mainoties neskaitāmām interjera dizaina tendencēm, pārmaiņas ieviestas arī virtuves skapīšu risinājumos, un arvien aktuālākas kļūst virtuves mēbeles, kas izstrādātas no grīdas līdz griestiem, tāpēc mūsu dizaineri piedāvā apskatu par to, kāpēc apsvērt šāda risinājuma ieviešanu arī Jūsu virtuvē!

» Kā ieviest klasisku dizainu Jūsu virtuvē? /19.11.2019./

Neskatoties uz to, ka mūsdienu interjera dizaina tendences piedāvā plašas izvēles iespējas, kad nākas izvēlēties sev un savam mājoklim piemērotāko virtuves mēbeļu risinājumu, nereti grūtākais lēmums ir attiecināms uz izvēli starp mūsdienīgu vai klasisku dizainu. Lai gan modernais minimālisms un skandināvu stils nenoliedzami ir šībrīža aktualitātes, klasiskais dizains ir risinājums, kas nenoveco un ir vienmēr aktuāls, tāpēc nereti klienti izvēlas klasisku dizainu celt jaunos augstumos un ieviest to arī savas virtuves interjerā. Tieši šī iemesla dēļ mūsu dizaineri piedāvā piecus ieteikumus, kā klasisku dizainu ieviest arī Jūsu virtuvē!

» Kā iekārtot nelielu virtuvi? /13.11.2019./

Pat nelielā virtuvē ir iespējams gūt kulinārijas panākumus, ja virtuves mēbeļu projektēšanas procesā tiek padomāts par gudriem dizaina un funkcionalitātes risinājumiem. Tas nav nekāds noslēpums, ka katrā mājoklī virtuvei paredzētās telpas izmēri un izkārtojums krasi atšķiras, tieši tāpēc ir nepieciešams izstrādāt tieši Jums un Jūsu vēlmēm piemērotāko risinājumu, lai atvieglotu ikdienas darbus virtuvē un padarītu virtuvi par telpu, kurā patīkami uzturēties un aicināt viesus, neatkarīgi no telpas izmēriem. Tieši šī iemesla dēļ mūsu dizaineri piedāvā piecus gudrus risinājumus, ka iekārtot nelielu virtuvi!

» Virtuves mēbeles bez rokturiem - plusi un mīnusi /11.11.2019./

Interjera dizaina tendences gadu gaitā nemitīgi mainās un piedāvā arvien jaunus un inovatīvus dizaina risinājumus, ko ieviest mūsu virtuvēs. Pēdējā laikā nenoliedzama aktualitāte virtuves mēbeļu dizainā piedēvēta tieši modernajam minimālismam un tā piedāvātajam plūdenajam koptēlam, kas ir sekmējis arī jaunas tendences ieviešanu mūsu virtuvēs - virtuves mēbeles bez rokturiem. Tieši šī iemesla dēļ mūsu dizaineri piedāvā apskatu par šīs tendences plusiem un mīnusiem, lai palīdzētu Jums izlemt, vai virtuves mēbeles bez rokturiem ir domātas tieši Jums!