Uzņēmumu katalogs Speciālisti Raksti
Piektdiena, 28. Februāris, 2020.
Mēbeles Virtuves mēbeles Virtuves mēbeles Virtuves tehnika Galdi Krēsli Taburetes Virtuves moduļi Virtuves furnitūra Bufetes Akmens mēbeles Viesistabas, salona mēbeles Viesistabas, salona mēbeļu komplekti Mājas bibliotēkas mēbeļu komplekti Kabineta mēbeles Dīvāni Iebūvējamās mēbeles Krēsli Atpūtas krēsli Ādas mēbeles Bufetes Kumodes Metāla mēbeles Akmens mēbeles Galdi Skapji Guļamistabas mēbeles Guļamistabas mēbeļu komplekti Gultas Atpūtas krēsli Iebūvējamās mēbeles Kumodes Dīvāni Garderobes Matrači Bīdāmās sistēmas Transformējamas mēbeles Bērnistabas mēbeles Bērnistabas komplekti Bērnu rotaļu laukumi Skolas mēbeles Bērnu mēbeles Rotaļlietas Vannas istabas mēbeles Priekšnama mēbeles Priekšnama mēbelu komplekti Garderobes Bīdāmās sistēmas Biroja mēbeles Biroja mēbeles Bīdāmās sistēmas/biroja starpsienas Galdi Datorgaldi Krēsli Kabineta mēbeles Ādas mēbeles Lietotas mēbeles Mēbeles sabiedriskajām telpām Mēbeles sabiedriskajām telpām Mēbeles tirdzniecības uzņēmumiem Noliktavu aprīkojums Skolas mēbeles Bērnu rotaļu laukumi Konferenču, auditoriju, tribīņu krēsli Dizaina mēbeles Pītas mēbeles Metāla mēbeles Kartona mēbeles Dizaina mēbeles Furnitūra Apgaismojums Griestu apgaismojums Galda lampas Apgaismojuma projektēšana Āra apgaismojums Stāvlampas Dekoratīvs apgaismojums Sienas lampas Lāzeru sistēmas Spuldzes Pirtslietas Interjera priekšmeti Aizkari Gleznas un reprodukcijas Dekoratīvās statujas Dekoratīvais stikls Žaluzijas Akmens, Oļi Svečturi Vāzes Plaukti Dekoratīvas strūklakas Spoguļi Puķu podi un statīvi Trauki Apdares un celtniecibas materiali Logi Logi Aizkaru stangas Palodzes, durvju ailes Stikls Jumts Grīdas segumi Grīdas segumi Linolejs Parkets Lamināts Paklāji Līstes Flīzes Trepes Trepes Margas Mēbeļu apdare Mēbeļu audumi Mēbeļu rokturi Profili Guļbūves Durvis Durvis Bīdāmās durvis Sienu segumi Dekoratīva apšuve Flīzes Tapetes Fototapetes Griesti Kamīna apdares Starpsienas Santehnika Izlietnes Vannas Boileri Masāžas vannas Kanalizācijas sistēmas WC podi Ūdens maisītāji Virtuves izlietnes Masāžas baseini Dušas un tvaika kabīnes Dvieļu žāvētāji Virtuves ūdens maisītāji Siltās grīdas Apkure Apkures katli Dizaina radiatori Radiatori Dūmvadi Kurtuves Krāsnis Kamīni Roku žāvētāji Siltās grīdas Izejmateriali Galda virsmas HDF mugursienas MDF Pīts rattan Plastikāti Nažfinieri Akrils Izejmateriali pēc pasūtījuma Akmens Bambuss Marmors Granīts Koks Atvieglotas šunu plātnes Finierētas plātnes Laminētas plātnes Pakalpojumi Mēbeļu noma Apgaismojuma projektēšana Labiekartošana, apzaļumošana Mēbeles pēc pasutījuma Interjera plānošana Mēbeļu dizains Mēbeļu remonts Mēbeļu restaurācija Piegāde Spoguļu, gleznu ierāmēšana Aizkaru dizains Telpu uzkopšana Floristika Dizains Mēbeļu projektēšana Vizualizācija Ainavu arhitektūra Koka mēbeļu remonts Mīksto mēbeļu remonts Dārzam Baseini Bērnu rotaļu laukumi Dārza aksesuari Dārza mēbeles Laistīšanas sistēmas Markīzes Vannas un baļļas Dārza apgaismojums Vārti Vēja radītāji Žogi Lapenes Šūpuļtīkli Labiekartošana, apzaļumošana Šūpoles Māja Mājai Kamīni Infrasarkanie silditāji Jumts Guļbūves Mājas tekstīls Dvieļi Galdauti Gultasveļa Segas Spilveni Aizkari Dažādas lietas mājai Kājslauķi Konteineri Aksesuāri Pakaramie CD plaukti Pelnutrauki Pulksteņi Grozi Vadu kārbas Kamīna piederumi Saunas, tvaika pirtis Saunas, tvaika pirtis Vannas un baļļas Pirtslietas Ražošanas iekārtas

Raksti

INTERVIJA AR LATVIJAS GADA DIZAINERI RAIMONDU CĪRULI

10.12.2008.

"Tas, ka es nodarbošos ar radošu profesiju man bija skaidrs jau 8 gadu vecumā. Es biju izdomājis, ka vēlos nodarboties ar mūziku.  Problēmas sākās tad, kad es pateicu, ka gribu spēlēt flautu. Man atbildēja, ka puisim flauta nepiestāv. Tā nu es sapratu, ka man to flautu nekad nedos, tādēļ muzicēšana tā arī neaizgāja. Taču radošā domāšana manī bija un palika, un es sāku zīmēt." - saka Raimonds Cīrulis
INTERVIJA AR LATVIJAS GADA DIZAINERI RAIMONDU CĪRULI
LIDP: Kāpēc Tu sāki darboties radošajā profesijā?

RC: Tas, ka es nodarbošos ar radošu profesiju man bija skaidrs jau 8 gadu vecumā. Es biju izdomājis, ka vēlos nodarboties ar mūziku. Aizgāju pārbaudīt dzirdi, skolotāja teica, ka man ir absolūtā dzirde. Problēmas sākās tad, kad es pateicu, ka gribu spēlēt flautu. Man atbildēja, ka puisim flauta nepiestāv. Tā nu es sapratu, ka man to flautu nekad nedos, tādēļ muzicēšana tā arī neaizgāja. Taču radošā domāšana manī bija un palika, un es sāku zīmēt. Visu laiku! Apmeklēju visādus pulciņus, arī sestdienās un svētdienās gāju zīmēt. Paralēli vidusskolai četras reizes nedēļā apmeklēju vakara kursus. Vispār es biju uz glezniecību traks. Un tad, vienā brīdī es saslimu ar 3D lietām. Tas bija lūzuma punkts manā dzīvē, kad izvēlējos nodarboties ar dizaina lietām. Es sāku uzskatīt, ka glezniecība ir meli par telpu, par plakni, tādēļ aizgāju uz produktiem.

LIDP: Kādas bija pirmās studiju gaitas?

RC: Toreiz jau īsti nebija kur mācīties, jo akadēmijā to nevarēja nosaukt par izglītību. Es iestājos un tikpat drīz arī izstājos. Sāku mācīties autonomi. 1991. gadā man bija iespēja, un es mācījos Štutgartē, Vācijā dizaina akadēmijā. 1994. gadā Zviedrijā es mācījos produktu attīstību un analīzi, bet patiesībā es biju autodidakts, jo neviens neko nevarēja iemācīt. Tad es uzstādīju sev mērķi- es gribēju būt top 10niekā pasaulē. Tikai pēc tam sapratu, ka talants nav tas, kas tevi nostāda pirmajās vietās pasaulē. Tas ir talants plus menedžments, nauda, bizness. Tie, kas ir pirmajā 10niekā, nav tie talantīgākie. Es ļoti daudz studēju senās Ēģiptes matemātiku - zelta griezumu. Zelta griezums ir tūkstošiem gadu sprindzinātas smadzenes, lai atklātu formulas formulu. Pitagora teorēma patiesībā ir Pitagora maģija. Viņš studēja arī Ēģiptes matemātiku. Viņš atvēra savu skolu Atēnās. Viņu vienreiz brīdināja, otrreiz un trešajā reizē viņu novāca, jo viņš deva pasaulei zināšanas, kuras ir aizliegtas. Sekas jūs redzat šobrīd - viss pasaulē ir balstīts uz Pitagoru, tātad tā formulas formula tomēr strādā. Tad es 10 gadus cīnījos ar numeroloģiju, mēģināju līknes un grafikus, gribēju dabūt iekšā to visu programmās, bet man atteica, ka tas esot ļoti grūti.

LIDP: Ko Tev nozīmē vārds dizains?

RC: Dizainu var uzskatīt par inženierzinātni, par mākslas zinātni, par socioloģiju, par modi, tomēr tā ir sintēze, tā ir visa kā sintēze. Protams, vienmēr paliek problēma- mēs esam pārražojušies, visa kā mums ir, bet runa ir par vēstījumu, ko Tu esi ielicis iekšā. Lai Tu būtu labs dizainers, tev ir jāzina kultūras vēsture, filozofija, socioloģija, tehnoloģijas, ekonomikas pamati, valodas, jābūt ļoti vispusīgam, citādi neko nopietnu nevar uztaisīt. Bez šīm zināšanām tu vari tikai uztaisīt „kaut ko", un paies divi gadi un tās lietas vairs nebūs. Dizains ir arī iespēja komunicēties. Ja nevari izdarīt to darbu tik labi, ka vari parakstīties, tad nedari! Nedrīkst taisīt darbu ar ļaunām domām, piemēram, krievu laiku būves, viņu veidošanā nebija šie principi ievēroti un šīs būves grauj, ir pat bīstamas veselībai. Respektīvi, kad taisi kādu lietu, iekšā ir jābūt proporcijām, harmonijai, un tad lielākajai daļai cilvēku patiks. Tad nav vienkārši. Bet tas iestrādājas, un, ja es strādāju pēc formulas, tad pasūtītājs vienmēr būs apmierināts. Ir laiks nodot šīs zināšanas citiem, jo man tās jau ir asinīs.

LIDP: Vai Latvijā dizainerim ir pietiekami daudz ko darīt?

RC: Vienmēr! Ir tikai jāsaprot dizaina būtība. Jāsaprot, kas gribi būt. „Ā, es būšu rakstnieks, a, „davai" es būšu dizainers!" Tad, ja ir šāda nostāja, par labu dizaineri nekad nekļūsi! Dizains ir iespēja komunicēties ar visu pasauli, iedot savu vēstījumu. Ja nav šīs sajūtas iekšā, tad ne Latvijā, nedz arī kur citur nav ko darīt dizaina jomā. Es, piemēram, nevaru ilgstoši ārzemēs pastrādāt- divas, trīs nedēļas un tā velk uz mājām, ka nevar izturēt.

LIDP: Tātad visos Tavos darbos ir šis vēstījums?

RC: Es nekad nedodu no sevis ārā darbu, kamēr nejūtu ka šis vēstījums ir ielikts. Ja jūtu, ka vēl nav, tad atbildu, lai pienāk rīt. Tad, kad vēstījums ir, tad darbs ir iznēsāts un ir gatavs. Un tad tas patiks cilvēkiem. Vienmēr nevar ielikt 100 procentus, bet 80 procenti darbu nes šo kodu, formulu un vēstījumu.

LIDP: Vai vari noformulēt vēstījumu, ko dod saviem darbiem?

RC: Tam ir jābūt verbāli noformulējamam. Pirmkārt strādā divi līmeņi - intuīcija un vārds. Un jātic intuīcijai. Es ieraugu vīziju, smadzenes zibenīgi iedod informāciju, un tad tu pārbaudi to ar vārdu. Vēstījums ir jāieliek gan no vēstures, gan no nākotnes un plus vēl sava doma. Tev ir jābūt medijam. Ja tu kaut ko dari, tad nedari vienkārši tāpat. Daudzi cilvēki iznieko laiku, es esmu ļoti dusmīgs, ja kāds mēģina izniekot manu laiku. Laiku nevar nopirkt par naudu. Kad Tu taisi, tev ir jādomā labas domas, jābūt labai attieksmei, jādomā par visiem cilvēkiem, jāieliek labvēlība, sirds. Es neķeros pie modeļiem, ja man nav labs garastāvoklis. Ja ir, tad pieej, pieķeries un tā lieta aiziet. Un to var sajust. Varam nolikt blakus divus stipri līdzīgus priekšmetus un ņems to, kurā ir tā formula un labās domas ieliktas.

LIDP: Ko vari teikt par dizaineriem, kas tomēr pamet šo nodarbošanos?

RC: Tie dizaineri, kas aiziet prom, viņi nav paši sevi sapratuši, viņiem nav ko pateikt pasaulei. Ja Tu zini vēsturi, kultūru, mīli cilvēkus un pasauli, tad Tev būs ko pateikt.

Kad sabruka Padomju Savienība un visa ražošana, daudzi aizbēga prom. Es ēdu putras un mācījos, taisīju dizainu. Ja gribi būt labs vijolnieks, tad ir 6 stundas dienā jāstrādā Ja gribi būt dizainers, tad ej un taisi dizainu, trenē muskuļus. Nevajag mest plinti krūmos, ir jāizvēlas tēma, kuru gribi darīt, un ir jādara.

LIDP: Kur Tevī rodas šī enerģija, dzinējs, kas liek darboties un neapstāties?

RC: Es domāju, ka tā ir tā misija, kas man jāpilda pasaulē. Varētu it kā mierīgi dzīvot, bet man patīk sasniegt aizvien jaunas un jaunas virsotnes. Es nevaru sēdēt uz vietas un netiekties pēc virsotnēm, pēc izaicinājumiem. Esmu divas reizes dzīvē atteicies no izaicinājuma, un esmu to nožēlojis. Pirmā reize bija strādāt Amerikā, otrā - Japānā, abās es atteicos.

LIDP: Vai šodien latvietis spēj novērtēt labu dizainu?

RC: Es esmu patīkami pārsteigts par pēkšņu izlēcienu. Es to citādi nevaru nosaukt - izlēciens. Pēkšņi visiem vajag dizainu, labu dizainu, daudzi grib ar to darboties. Izskatās, ka mēs bijām aizgulējušies, tagad šī attīstība notiek ļoti strauji.

LIDP: Kas būtu jādara, lai sekmētu Latvijas dizaina attīstību?

RC: Latvijā būtu jārada tieši dizaina augstskola. Piemēram, Somijā tāda ir, un Somijas valdībai nebija viegli tajā ieguldīt ārprāta miljonus, bet tagad tas nes atdevi. Nav tā, ka pēc skolas pabeigšanas uzreiz būs šī atdeve, jo dizainerim pēc izglītības iegūšanas vēl ir jāiegūst dzīves pieredze, desmit gadi kā minimums, līdz parādīsies atdeve. Latvijai ir pēdējais laiks domāt par dizaina augstskolu. Mūsu industrija nespēj sekmīgi konkurēt bieži vien tādēļ, ka tai iztrūkst laba dizaina. Latvijā ir vajadzīga vesela skola, nevis tikai nodaļai. Nevar būt neviena paspārnē, ir jābūt veselai skolai, kur māca tehnoloģiju, filozofiju, ekonomiku, jo bez tām zināšanām dizainers ir tikai stilists. Francijā, piemēram, dizainers uzvelk skici, bet aiz viņa stāv vesela sistēma. Mums šīs sistēmas nav, tādēļ mūsu dizainerim ir jāzina vairāk. Mums vajag vismaz 40 labus dizainerus, bet tiešām spēcīgus, lai Latvija varētu nopietni konkurēt pasaulē.

Vai uzņēmumi līdz galam saprot dizaina lomu? Ne vienmēr... Uzņēmumi arī ir jāaudzina, ar augstskolu tikai vien tomēr nepietiktu. Valstij ļoti daudz jādomā par dizaina stratēģiju. Šobrīd tiek piešķirta no valsts puses nauda prototipu izstrādei. Slikti nosacījumi ir tie, ka mazie uzņēmumi nevar tikt pie naudas, jo dažreiz tieši no produkta izveidojas vesela industrija.

LIDP: Kādi ir Tavi nākotnes plāni?

RC: Ir viena lieta, ko nedara neviens. Ir investors, ir projekta īpašnieki, ir ražošana, bet viņi nekad nesanāk kopā. Pirmkārt, investors mazam uzņēmumam, kurā ir 10 cilvēki nekad nedos projektu par 50 miljoniem, jo viņam nav pieredzes pārvaldīt tik lielas investīcijas. Mēs (konkrēta uzņēmumu grupa) šobrīd veidojam mehānismu, kas ir starpposms starp investoru, starp ražošanu un starp tirgu. Struktūra, kurā ienāk projekts, kas iegūst finansējumu un atrod ražošanu, reāls konkrēts darbīgs orgāns. Paies ļoti mazs brīdis, kad Latvijā to jau daudz zinās. Tas nozīmē to, ka dažādas industrijas varēs dabūt produktu, varēs dabūt investīcijas, tehnoloģijas, patentus. Man nebija citas izvēles, kā to veidot, jo arī man ir bijuši projekti ar kuriem es viens nevaru darboties. Aizej nostājies pretī lielajam uzņēmumam, viņi tavu ideju nozags un tad pamēģini iztiesāties ar tiem. Arī patenti ir dārgi. Šāda struktūra ir nepieciešama, lai nosargātu idejas. Pēc kāda mēneša jau šāda struktūra sāks darboties, pēc gada jau tā būs populāra, pēc pāris gadiem ar to jau visi rēķināsies.

Vēl par nākotnes plāniem ir svarīgi pieminēt, ka eko lietas ir tās lietas, kuras būs nākamos 1000 gados ļoti aktuālas. Jau tagad tās ir aktuālas. Es, piemēram, gribu uzcelt eko pilsētu. Kāpēc veselu pilsētu? Ir tāds teiciens - baidies no maziem mērķiem, nebaidies no lieliem, dzīve tāpat nogriezīs. Ja es gribēšu celt eko ciematu, tad sanāks māja, bet es gribu pilsētu. Tas ir iespējams. Sīrijā, piemēram, cels tādu. Šobrīd tie, kas ceļ eko mājas arī grēko, jo koks, kuru zāģē arī ir dzīvs, viņš grib dzīvot. Tad zāģē viņu ziemā, kad viņš guļ, bet to jau nedara. Tad tas vairs nav eko. Eko māja ir māja, kura radīta, maksimāli saudzējot energo enerģiju. Ledāji katastrofāli kūst, Rīga var būt zem ūdens tuvāko 20 gadu laikā, tādēļ, ka tiek patērēts milzīgs daudzums enerģijas un rodas globālā sasilšana. Eko dizains ir tāds, kas, cik vien var, cenšas tērēt mazāk enerģijas. Manā eko pilsētā nevajadzēs Latvenergo pakalpojumus, nevajadzēs siltuma padevi no citiem, nevajadzēs kanalizācijas caurules no citiem, neko nevajadzēs. Izklausās, ka tādu projektu būs ļoti dārgi uztaisīt, bet parēķinot visas izmaksas un ekspluatāciju, pāris gadu laikā jau tas būs atmaksājies. Ir, piemēram, māju projekti, kurus jau tagad nav jāapkurina vispār. Mēs jau esam noskatījuši zemes, tās būs masīvas investīcijas, bet tas ir iespējams. Uz eko projektiem ir ļoti daudz naudas pasaulei. Komunikācijas un elektronika jau ir vairs tikai trešajā vietā pasaulē. Visvairāk investīciju ir eko lietām. Investīciju piedāvājums šīm lietām ir pat lielāks, nekā projektu piedāvājums, un tā ir atbilde rītdienai.

ar Raimondu Cīruli sarunājās Ivo Rode

www.designlatvia.lv

Vēl šajā sadaļā

» Kas padara virtuvi par mājokļa centrālo elementu? /28.10.2019./

Neatkarīgi no tā, kāda tipa vai izmēra mājoklī Jūs dzīvojat, Jūs, iespējams, piekritīsiet, ka neviens mājoklis nav pilnīgs bez kvalitatīvi izstrādātām virtuves mēbelēm. Virtuves dizaina un funkcionalitātes koncepti ir daudz un dažādi, kas padara piemērotas virtuves izstrādi par patiesi radošu, taču nozīmīgu lēmumu piepildītu procesu. Pat ja virtuve mājoklī nav viena no biežāk izmantotākajām telpām, nevar noliegt, ka virtuves loma tajā ir patiesi nozīmīga, tāpēc piedāvājam pāris iemeslus, kas padara virtuvi par mājokļa centrālo elementu!

» Kā pārveidot virtuves interjeru ar atvērtiem plauktiem /23.10.2019./

Viens no šī brīža aktuālākajiem dizaina risinājumiem, kas izpatīk gan minimālisma, gan maksimālisma piekritējiem virtuves interjerā, ir atvērtie plaukti. Ar pārdomātu balansu starp funkcionalitāti un modernu dizainu, kas pieskaņojas esošajām vai plānotajām virtuves mēbelēm un mājokļa interjeram, atvērtie plaukti virtuvei piešķirs svaigu, mūsdienīgu izskatu un jaunus praktiska pielietojuma augstumus. Tieši šī iemesla dēļ piedāvājam piecus noderīgus ieteikumus, kā pārveidot savas virtuves koptēlu ar atvērtiem plauktiem!

» Virtuves mēbeles bez sienas skapīšiem - jaunākā aktualitāte /21.10.2019./

Pēdējos gados arvien vairāk interjera dizaina entuziastu izvēlas savas virtuves mēbeles papildināt vai pat daļēji aizstāt ar atvērto plauktu risinājumiem, taču pēdējā laikā novērojama tendence, kas pārsteidz ne vienu vien - virtuves mēbeles bez sienas skapīšiem. Šai aktualitātei nenoliedzami piemīt zināmas dizaina un funkcionalitātes priekšrocības, taču vai ar to pietiek, lai šo risinājumu ieviestu arī savā virtuvē? Šī iemesla dēļ piedāvājam apskatu par šīs tendences īpašībām, lai iedvesmotu Jūs uz pārmaiņām arī savā mājoklī!

» Jaunākās inovācijas virtuvei, kas mainīs Jūsu gatavošanas paradumus /16.10.2019./

Neatkarīgi no tā, vai esat kulinārijas entuziasts vai ikdienā gatavojat reti, ikvienam ir svarīgi, lai gatavošanas process norit raiti un bez aizķeršanās. Tieši šī iemesla dēļ virtuvei paredzētā tehnika un rīki nereti tiek atjaunināti ar svaigām, inovatīvām idejām, lai iedvesmotu uz lieliem darbiem virtuvē, tāpēc šajā rakstā esam apkopojuši trīs jaunākās inovācijas virtuvei, kas mainīs Jūs gatavošanas paradumus!

» Aktuālākās sienas paneļu tendences /09.10.2019./

Gadu desmitiem sienas paneļiem ir piemitusi īpaša nozīme virtuves vizuālajā koptēlā, kā arī tās funkcionalitātē, pateicoties to īpašībai aizsargāt virtuves zonā esošās sienas no virtuves darbos radītiem traipiem. Lai gan sākotnēji sienas paneļi nereti tika ieturēti spilgtos rakstos un toņos, piemēram, ar augļu vai dārzeņu attēlojumu uz plaši sastopamajām keramikas flīzēm, laika gaitā sienas paneļi ir sasnieguši jaunus dizaina augstumus. Mūsdienās sienas paneļi kalpo kā viens no acīmredzamākajiem virtuves dizaina elementiem, kas tiek izgatavoti no plaša materiālu, tekstūru, formu un krāsu klāsta, tieši tāpēc piedāvājam top 5 jaunāko sienas paneļu tendenču apskatu Jūsu iedvesmai! 

» Atvērtā un slēgtā tipa virtuves - plusi un mīnusi /25.09.2019./

Virtuves renovācijas process nenoliedzami ir viens no nozīmīgākajiem notikumiem ikvienā mājoklī, jo tiek pieņemti svarīgi dizaina un funkcionalitātes lēmumi, kas ietekmē turpmāko ikdienas plūsmu. Virtuves renovācija nereti sākas ar slēgta vai atvērta tipa virtuves izvēli, kas tiek attiecīgi papildināta ar individuāli izstrādātām virtuves mēbelēm. Lai gan viedokļi par abu tipu virtuvēm mēdz variēt, tiem katram ir savi plusi un mīnusi, par kuriem plašāk izklāstīsim šajā rakstā, lai palīdzētu Jums pieņemt lēmumu Jūsu jaunajam virtuves projektam!

» Modernas vai klasiskas virtuves mēbeles - kuru risinājumu izvēlēties? /18.09.2019./

Atbilstoša virtuves mēbeļu izvēle ir viens no atbildīgākajiem lēmumiem, kas jāpieņem ikvienam mājokļa īpašniekam - virtuve nenoliedzami ir mājokļa sirds! Virtuves projekta izstrādes laiks ir īpaši nozīmīgs, lai nodrošinātu, ka gatavās mēbeles apvieno labu dizainu un funkcionalitāti vienuviet, kā arī atbilst Jūsu un Jūsu ģimenes dzīvesveidam. Viens no jautājumiem, ko mums nereti uzdod klienti jaunas virtuves mēklējumos, ir saistīts tieši ar izvēli starp klasisko un moderno stilu. Lai atvieglotu Jūsu izvēli, piedāvājam apskatu par abu interjera dizainu īpašībām, ko ņemt vērā, plānojot savas virtuves renovāciju!

» Kāpēc izvēlēties virtuves salu? /16.09.2019./

Ikvienā virtuvē ir plašas uzglabāšanas, dizaina un funkcionalitātes iespējas. Neskatoties uz to, nereti virtuves projekti tiek izstrādāti, pilnībā neizmantojot šīs virtuves mēbeļu priekšrocības. Viens no šī brīža aktuālākajiem risinājumiem, kā papildināt virtuvei paredzēto telpu, ir izvēlēties virtuves salu. Ja esat jaunu virtuves mēbeļu meklējumos un meklējat iedvesmu, piedāvājam piecus iemeslus, kāpēc izvēlēties virtuves salu arī Jūsu virtuves renovācijai!

» Kā izdevīgi atjaunot esošās virtuves mēbeles? /11.09.2019./

Ikvienas virtuves mēbeles ar laiku mēdz zaudēt to sākotnējo, svaigo izskatu, tāpēc virtuves projektēšanas procesā ir īpaši svarīgi rast ilgtspējīgu risinājumu, kas virtuvei paredzēto telpu papildinās arī daudzus gadus pēc iegādes. Neskatoties uz to, ja Jums ir vēlme atsvaidzināt savas esošās virtuves mēbeles, neveicot lielus ieguldījumus virtuves jauna projekta izstrādē vai korpusu nomaiņā, mēs piedāvājam piecus ieteikumus, kā izdevīgi atjaunot esošās virtuves mēbeles!

» Kā panākt minimālistisku dizainu Jūsu virtuvē? /09.09.2019./

Gandrīz ikdienu, gatavojoties vai noslēdzot dienas darbus, mūsu rutīnas neatņemama sastāvdaļa ir virtuve. Neatkarīgi no tā, vai virtuvē pavadītais laiks veltīts rīta kafijas vai gardas maltītes pagatavošanai, virtuve ir telpa, kam ikvienā mājoklī piemīt īpaša nozīme. Pateicoties interjera tendenču jauninājumiem, virtuves mēbeles pēdējo gadu laikā ir sasniegušas jaunus dizaina augstumus, kas fokusējas tieši uz funkcionalitātes un moderna dizaina apvienojumu. Šī iemesla dēļ par vienu no atzītākajiem risinājumiem ir kļuvis modernais minimālisms, tāpēc piedāvājam ieteikumus, kā minimālistisku dizainu panākt arī Jūsu virtuvē!